zondag 6 januari 2013

Daver Creative nieuws januari 2013

Goedendag allemaal!,

We zijn aangekomen in een nieuw jaar, en daarom ook allereerst aan u de Beste wensen voor 2013! Dat het een leuk, gezond, spetterend, en creatief jaar mag worden.

Wij zijn hier op een leuke manier aan het nieuwe jaar begonnen, want op nieuwjaarsdag kon ik de winkel geheel opnieuw gaan inrichten na het leggen van een mooie nieuwe vloer. Met grote dank aan mijn vader die de vloer gelegd heeft en bij het zetten van de stellingen alles pas gemaakt heeft. Bij het opnieuw inrichten is er meteen opruiming gehouden, én ruimte vrij gehouden voor de nieuwe artikelen die komen gaan.

Opruiming gehouden…dat betekend dat er vele artikelen in de uitverkoop zijn gegaan. Deze vindt u nu dan ook terug op de website met een korting van 50%!

Ruimte vrij gehouden voor nieuwe artikelen…de eerste levering is al binnengekomen; 3 display’s vol met Renaissance glasparels in prachtige kleuren!
Kwalitatieve glasparels in 5 verschillende maten, die hele mooie specificaties met zich meedragen. Ze zijn 7-voudig gewaxed en 2-voudig gekleurd, hebben een hoge lichtechtheid, een transpiratieweerstand, hoge slijtvastheid, én zijn met de hand wasbaar op 30 graden.
Ik heb er mee mogen werken voordat ik ze opnam, en dat ik er de kwaliteit mee vond die ik zocht laat zich nu niet meer raden denk ik.
Deze mooie parels zijn vanaf vandaag ook al te vinden op onze website, met dank aan de professionele foto’s aangeleverd door leverancier Rayher.

Er zullen nog meer nieuwe artikelen komen, maar die gaan verspreid over januari en februari bij ons binnenkomen. Alles is al wel besteld, enkel nog niet direkt leverbaar, dus moeten we nog wat geduld gaan hebben. Ow, het is toch altijd zo leuk als die dozen dan binnenkomen; elke keer weer een feestje!

Tussen de feestdag door is er ook een nieuwe workshopplanning gemaakt en op de site geplaatst. Deze planning is nog niet helemaal compleet, dus hou dit eventjes in de gaten wanneer u eens een workshop zou willen doen bij De Daver. Voor groepjes is het altijd mogelijk een afspraak te maken, en wanneer u iets zou willen maken wat niet in de lijst staat dan mag dat altijd aangegeven worden.

Hebben we nog meer nieuws? Op dit moment niet, maar u weet…wij blijven in beweging!

Gaat u nu maar snel eens zien op http://www.dedaver.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!