vrijdag 15 november 2013

Daver Creative Nieuws November 2013

Hallo allemaal,

Sinterklaas gaat weer aankomen in ons land, wat een heerlijk feest blijft dat! Afgelopen maandag was het hier ook cadeautjes-dag zo leek het; er kwam een hele doos nieuwe kralen geleverd door een nieuwe leverancier aan! Omdat ik aan het stofzuigen was zette ik het even neer....maar 10 minuten later lag alles over de tafel verspreid en was mijn vader alles al aan het uitzoeken :-)

Koop Zondag met vele extra's
Vergeet u het niet? Zondag 24 november is er een zondag opening bij De Daver, inclusief een koopjesmarkt en kortingen op alles wat met scrappen en kaarten maken te maken heeft!
Vele kralen, artikelen voor het kaarten maken, scrappapier, stempels, lint, mallen.....gewoon héél veel spullen met korting en tegen kleine prijsjes!!

Nieuwe kralen!
Maandag kwamen ze binnen, de Rizo's, Super duo's, en de Rulla's....nu zijn ze verpakt, hangen ze in de winkel, én staan ze op de website. Prachtig mooie kleurtjes, en mijn handen jeuken al ontzettend om ermee aan de slag te gaan. Alleen die zeecontainer tijd, die is alweer niet geleverd ;-)
 
Kerst & Creatief Beurs Antwerpen
Aan het eind van deze maand is het al zover; dé Kerst & Creatief Beurs Antwerpen gaat dan doorgang vinden in het Antwerp Expo. Op 30 november & 01 december zullen er 2 hallen vol staan met vanalles voor kerst en creativiteit. Van gastronomie, via kerstcadeautjes, fantastische optredens, vele workshops en demonstraties, afgewerkte creatieve werkstukken, tot aan creatieve materialen om zelf aan de slag te gaan...u zult het allemaal gaan vinden op deze sfeervolle beurs.
 
De Daver Hobby & Creative is er natuurlijk ook weer aanwezig met het prachtige assortiment aan kralen, patronen én complete pakketjes voor het maken van sieraden. Naast dit alles nemen wij een heleboel uitverkoop mee, waaronder kralen maar ook vele artikelen voor het maken van kaarten, scrappen, en nog véél meer!
Om uw weg te vinden naar al dat leuks alvast het standenplan.....
Klikken = groter
 
Facebook
Wilt u nog sneller op de hoogte zijn van alles waar wij mee bezig zijn? Volg en 'like' ons dan op Facebook. Daar plaats ik regelmatig berichtjes, foto's, en extraatjes :-)
 
Dit was het nieuws voor deze keer, ik ga als een speer weer verder met alle werkstukjes welke onder handen zijn, want des te sneller kan ik gaan ontwerpen met de nieuwe kralen ;-)
 
Met Creatieve groet,
De Daver Hobby & Creative




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!