donderdag 26 juli 2012

Keuzebon

Verjaardag....ik wist een leuk cadeau maar kon dan nog kiezen uit 2 varianten...help!
Ik kon niet kiezen, dus knutselde ik een keuzebon in elkaar; nu kan de jarige zelf kiezen.

Sneed een kaart passend aan de envelop en 2 geschulpte cirkels. Vond een passend restje BoBunny scrappapier en maakte daar 2 grote driehoeken van. Er moest nog wat bij....kraaltjes natuurlijk!, en deze 15/0 rocailles borduurde ik op het patroon in het papier. Van elke driehoek een stukje ingesneden waarachter de cirkels geklemd zitten, en dan de driehoeken op het karton geplakt. Met Distress Ink 2 stukjes lint gekleurd in bijpassende tintjes, en deze aan de cirkels bevestigd. Tekstjes met alfabet stickers op de cirkels en de bon gezet, en de cirkels op hun plaats geklemd. Omdat ik het toch niet laten kon nog 2 plakstrassjes geplaatst, en dat was het.

Nog een close-upje....

Zo leuk spelen met papier, stickers, kraaltjes....en ben op het moment helemaal into het kleuren van lintjes met Distress Ink! Simpel, en je hebt altijd een bijpassend lintje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!