vrijdag 14 januari 2011

Puzzelen

Geralda, als ik jou een lijst DMC garen opgeef kun jij die dan omzetten in rocailles om te borduren?
'Ja, dat kan ik'.....krijg ik me toch een lijst voor mijn kiezen, niet te weinig!
O jee, en dan nog al die kleurnuances... Eerlijk is eerlijk, ik had er een hard hoofd in en ben er aan begonnen met het idee dat het niet kon lukken. Een half uurtje verder...
...hopelijk gaat het een beetje uitkomen, ik heb het patroon nog niet gezien en weet ook niet welk een afbeelding het worden gaat. 4 kleurtjes heb ik nog geen oplossing voor, dat zijn allemaal van die kleurtjes die tussen bv. groen en bruin inzitten, en daar moet het patroon me bij gaan helpen die te plaatsen en een passend kraaltje te geven.
Ben benieuwd wat de klant er van vinden gaat, het was een aardig puzzeltje maar ik hou ook eigenlijk wel van dit soort uitdagingen. Al begin ik er dan soms wel met een diepe zucht aan ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!