woensdag 4 mei 2011

USB sticks

Verschillende werkplekken, verschillende USB sticks, maar hoe hou je die nu uit elkaar?

Vandaag naast verschillende reparaties een simpel knutselwerkje gedaan om die 2 sticks uit elkaar te kunnen houden.
Ze hadden maar een heel klein oogje waaraan ik ze nergens aan op kon hangen, dus moest daar ook een oplossing voor komen. De smalle lintjes gingen wel door het oogje, 1 lintje is net onder het oogje om de andere lintjes heengeknoopt om alles vast te zetten. Aan de achterzijde heb ik dan een grote buigring bevestigd als ophang oogje, aan de voorzijde eentje met 2 belletjes en een bedeltje eraan.

Simpel werkje, maar het staat wel heel vrolijk, en er zal geen twijfel meer over bestaan dat deze sticks van mij zijn als ze eens uitgeleend zijn om data uit te wisselen.

1 opmerking:

  1. het is zeker heel vrolijk en leuk bedacht! :)

    PS.: ik hou een giveaway: http://janimie.blogspot.com/2011/06/first-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen

...ik ben altijd nieuwsgierig!