maandag 12 december 2011

Stilletjes...

Jaja, het is wat stilletjes hier qua blogberichtjes. Maar stilletjes betekend niet dat ik het rustig heb, nee juist niet!
Het einde van het jaar nadert, en dat betekend dat er weer de balans opgemaakt moet worden. Alles in de winkel en ons sleurmagazijn moet geteld, gewogen en gearchiveerd worden; een hels karwei, maar als je tijdig begint is het te doen, zodus.....ben ik al begonnen :-)

Het geval wil ook dat ik naar de klanten geluisterd heb, en dat er in het komend jaar een uitbreiding gaat komen in de Miyuki rocailles en delica's. Rocailles 11/0 en 15/0 zullen gaan komen, net als delica's 15/0, én Tila beads. Als ik de jackpot zou winnen zal dat in 1x kunnen, maar dat geluk is voor mij niet zo weggelegd, dus komt het in delen. En die delen zijn we nu aan het uitzoeken! Tijdrovend, maar een heerlijk werkje :-)

Hier dus wat stilletjes, maar achter de schermen druk bezig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!