zondag 24 juni 2012

Vakantie?

Vakantie...velen zijn er al naar aan het aftellen, of zijn al vertrokken. Wij wisten eigenlijk niet goed wat we wilden en besloten om maar gewoon 1 of 2 weekendjes weg te gaan wanneer het zomerweer zich laat zien.
Ik heb 1 weekendje camperen in Zeeland gepland staan met een vriend, nu maar hopen dat het eind juli stralend weer mag zijn.

Dus nee, geen vakantie, sterker nog...ik ga hard aan de slag! Ben druk bezig met het rijgen van de nieuwe ontwerpjes van "De Daver" Creations, en die gaan natuurlijk gepresenteerd worden op het het Hobby & Creatief Salon te Mechelen in september. Daarnaast...heb ik eindelijk een baan naast De Daver gevonden, en ik hoop dat dit een positieve uitwerking mag hebben. Het zijn maar een paar uurtjes in de ochtend per week, jammer alleen dat het ook de zaterdagochtend betreft waardoor dat rennen-hollen-vliegen gaat worden met de winkel, maar ik ga de uitdaging komende dinsdag met een beetje gezonde spanning aan!

Voor een ieder die op vakantie gaat...fijne vakantie!
En blijf je thuis, of ben je in de buurt van Tiel...de winkel is open!!
Openingstijden: woensdag - donderdag - vrijdag 13:00 uur tot 17:00 uur zaterdag 10:00 tot 17:00 uur
Openingstijden vanaf 01 augustus: vrijdag - zaterdag 10:00 tot 17:00 uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!