maandag 25 juni 2012

Verjaarsfeestje...en ik neem mee...

Komende woensdag is er een verjaardagsfeestje met 12 kids. Zoveel kinderen kan ik in de winkel niet hebben, dus is het dit keer bij de jarige job thuis. Moet ik dus even goed nadenken van wat er allemaal mee moet, en dus heb ik het alvast klaargezet. De wensen waren kaarten en sleutelhangers maken...dus ik neem mee....
 Kaarten, labels, allerlei papieren en vilten bloemetjes, glitterlijm, lijm, en stickers.
2 grote zakken acrylkralen, metal look bedels, lintjes, waxkoord, kapjes, sleutelclips, en draad een tangetjes om de sleutelhangers in elkaar te zetten.

En dit zijn dan 2 voorbeeldjes ter inspiratie

Ben benieuwd wat er het meest populair gaat zijn om te maken; we zullen zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!