dinsdag 3 juli 2012

Vanalles...en nog wat

Daar ben ik dan weer, is een druk-druk-druk...maar dat is natuurlijk ook wel een beetje de bedoeling ;-)

Vanavond heb ik alle nieuwe artikelen toegevoegd aan dedaver.nl! Zijn een hoop verschillende dingen voor diverse creatieve hobby's, en dus ga ik ze niet allemaal apart noemen; ga maar eens zien op dedaver.nl

Vorige week begon ik met wat gezonde spanning aan mijn nieuwe baan, en ik kan zeggen...het is me alles meegevallen en bevalt me goed. Leuke collega's, werk is goed te doen, en de tijden passen in het Daver-schema. Heb heel wat vragen gehad van 'moeten we je nu gaan missen', 'stop je nu met De Daver', etc., maar NEE dat dus echt niet! En dan die zucht van verlichting; heerlijk om te zien!

Dan was er vorige week ook nog het feestje van Lonneke; 12 kids die creatief aan de slag gingen. Ze hebben allemaal een kaart en een sleutelhanger met kralen en bedels gemaakt, en wat hebben ze dat goed gedaan! Het was zo een leuk en geslaagd feestje, daar kijk ik met een brede glimlach op terug. En als ik de groepsfoto zie word ik helemaal blij...

Woensdagmiddag 04 juli staat er weer een feestje in de agenda, dan gaan we kaarten maken...wordt vervolgt!
Lijkt zo'n feestje u nu ook leuk, dan vindt u hier meer informatie.

Dit was het voor deze keer, tot een volgend blogbericht!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!