vrijdag 13 juli 2012

Hobby Creatief Salon Mechelen 2012

Het Hobby Creatief Salon Mechelen (België) beleefd van 19 t/m 23 september 2012 haar 20e editie!!
Wij zijn van de partij, U ook?
Ik heb net de webpagina voor deze beurs online gezet, ga maar snel eens zien en ontdek een voordeeltje...klik op het volgende woordje: Salon Mechelen

In de aanbieding op zowel de website als in de winkel zijn op dit moment de glasparels 4mm en 6mm. U koopt ze nu aan de helft van de prijs!! Op = Op, want we hebben een wisseling van leverancier.
Een snelle link...Aanbieding

Vandaag ga ik weer een beperkt assortiment aan stickers terugplaatsen in de winkel. Mensen missen ze toch nu ze er niet meer staan, en ik eigenlijk ook wel als ik kaarten aan het maken ben. Vanaf zaterdag staan ze er dus weer in vol ornaat!

Met uitzondering van 28 juli is de winkel in Kerk-Avezaath de hele vakantieperiode normaal geopend; U bent van harte welkom!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!