zondag 7 oktober 2012

Het voorbije Salon Mechelen

We zijn alweer eventjes terug van het Hobby Creatief Salon Mechelen, helaas vind ik nu pas de tijd om u een kort verslagje voor te schotelen. (foto's bekijken op groter formaat door klikken)

 Speciaal voor de kinderen; het Kids Club assortiment in een vrolijke en kleurrijke presentatie
 De balie in het midden met de Daver Creations complete pakketjes voor het maken van sieraden
 Een creatief cadeautje voor de organisatie ter ere van de 20ste editie
 Pakketjes, heel veel pakketjes!
 De deuren zijn los, het Salon is geopend!
 Voor mij is dit beeld echt genieten; aandacht voor mijn eigen produkt.
De pakketjes en patronen vonden gretig aftrek.
 Aanschuiven in de rij vlak voor opening van weer een dag Hobby Creatief Salon Mechelen
 Met veel plezier stond Bianca als vaste kracht weer aan mijn zijde.
 Zondagnacht kwamen we thuis, maandag ochtend de wagen gelost...
 ...en dan aan mij weer de taak om van deze puinhoop een nette winkel te maken; het is weer gelukt en we kijken terug op een geslaagd Salon Mechelen.

De organisator kwam op dag 1 bij me om stralend te vertellen dat er een reclamespot gemaakt was voor het Salon. 'Ja Geralda en jij bent daarin te zien!' Later hoorden wij het ook van klanten, en dat maakte me toch echt wel nieuwsgierig.....
Dat was dan de beurs is Mechelen, nu op naar het Hobby Festival in Breda én KreaDoe in Utrecht! Er moeten weer veel pakketjes bijgemaakt worden, maar ik heb er alvast zin in!

Data:
Hobby Festival Breda - 13 & 14 oktober - zaterdag 12:00 - 17:00 uur en zondag 10:30 tot 16:30 uur in Sportcentre De Bress
KreaDoe Utrecht - 31 oktober t/m 04 november - dagelijk 10:00 - 17:00 uur in de Jaarbeurs Hallen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!