donderdag 16 mei 2013

Berichtje...

Ow-ow, ow...ik heb het blog de laatste tijd niet echt up-to-date gehouden. Kom echt chronisch tijd tekort :-s Is ook een beetje drukke en emotionele tijd geweest nadat op 29 maart mijn oma overleed, ik vlak daarna examen moest doen van mijn studie Marketing & Organisatie, en ook het Open Huis nog in de agenda had staan. Maar begin weer een beetje op te krabbelen, wil alleen nog niet helemaal lukken met de patroontjes en pakketjes die in september uit zouden moeten komen.

Maar ik moet iets vermelden, iets wat geen gewoonte van me is en dat ook niet zal gaan worden, maar voor deze ene keer.... Zaterdag 25 mei zal de winkel in Kerk-Avezaath gesloten zijn!
Ik ga die dag iets leuks, spannends, en tofs doen...iets wat ik voor geen goud missen wil!
Omdat het voor mijn vaste 'vervangend hoofd' al een drukke periode is wil ik haar niet nog meer in de schoenen schuiven, en mijn pa moet werken, dus voor deze ene keer sluit ik de winkel.

Ik ga nog eens verder doen met het schrijven en tekenen van een patroontje wat maar niet lukken wil...komt het misschien omdat ik ook zo graag weer eens wat kaartjes en wat andere leuke voorbeeldjes wil maken? Ik kreeg al de vraag van wanneer er weer wat leuke nieuwe dingetjes op het blog zouden komen, maar ik kom er momenteel echt, echt, écht niet aan toe. Hopelijk gaat dat keren als er een paar obstakels uit de weg geruimd zijn, dus zal ik daar nu eerst eens in gaan vliegen ;-)

Tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!