zondag 4 september 2011

Terug uit Rome

Ik ben er weer, terug uit Rome. Het was GEWELDIG!, en ik denk dat het beste woord om deze stad te beschrijven 'indrukwekkend' is. We hebben alles lopend gedaan en daardoor heel veel gezien. Geen voetreis naar Rome, maar eentje door Rome :-)

Voor het eerst vliegen, voor het eerst een hotel vakantie, en voor het eerst gekozen voor mezelf zonder rekening te houden met al het andere dagdagelijkse om me heen; in alle opzichten bijzonder geslaagd!!

Donderdagavond laat kwamen we terug, vrijdagochtend was daar al meteen weer het werk, en dat was echt even een koude douche. Maar hee, ik heb genoten, en de batterijtjes zijn nu eens écht weer opgeladen; niets te klagen dus :-)

1 opmerking:

  1. Hey Geralda!!

    Rome is inderdaad indrukwekkend! Ik ben er dit jaar ook net geweest met m'n vriend en was totaal onder de indruk!
    Waar zat je ergens op hotel? :D
    Heb je 'Gatti di Roma' gevonden?

    Groetjes Ines (tijdens een pauze van je collier Twister :p )

    BeantwoordenVerwijderen

...ik ben altijd nieuwsgierig!