zondag 27 november 2011

November = Beursmaand!

Dit berichtje blijft bovenaan staan tot de laatste beurs, scroll naar beneden voor de nieuwe berichten.

De maand november is Beursmaand bij De Daver Hobby & Creative!!
4 beurzen op rij, ik zet ze hier even op een rijtje...

02 t/m 06 november - KreaDoe - Utrecht (deelname met een kraam) - opbouwdag 01 november
12 & 13 november - Kerst & Creatief Beurs - Kortrijk - opbouwdag 11 november
17 t/m 20 november - Libelle Winterfair - Mechelen - opbouwdag 15 november
26 & 27 november - Kerst & Creatief Beurs - Antwerpen - opbouwdag 25 november

Voor de winkel betekent dit dat deze tijdens de beurzen gesloten zal zijn. Voor de weborders betekent het dat er een vertraging van enkele dagen kan zijn. Het is niet anders, ik zal ook moeten ontdekken hoe dit in goede banen te zetten, want heb nog nooit eerder zo een beursmarathon gedaan.
Eerlijk....ik zie er ook best een beetje tegenop, maar ben tegelijkertijd ook héél benieuwd hoe het zal zijn. Verlang al naar de opbouwdagen, de beursdagen met het direkte contact met de bezoekers/klanten, en de chaos bij de afbouw. Allemaal leuk, alleen ook wel heel erg veel....we vliegen er met 200% inzet in!, dat is een ding wat zeker is.
Deze week het laatste aanvullingens- en verpakkingswerk doen, volgende week de puntjes op de 'i', en dan....zijn wij er klaar voor!

1 opmerking:

  1. Hoi DeDaver-team,
    Amai, dat is nen hele boterham(op zijn Antwaarps gezegd)
    Ben blij, dat jullie weer aanwezig zijn op verschillende belgische beurzen.
    Dan kunnen we weer vele creatieve ideetjes opdoen.
    Nadat ik al vele patroontjes gekocht heb voor vele creatieve uurtjes,dagen&nachten,heb ik de laatste keer een matje gekocht.
    Stom van mij, al véél eerder moeten doen.
    Wat is dat een praktisch ding.
    Ook, wil ik jullie nog proficiat wensen met jullie 20 jaar bestaan,doe er nog eens 20 bij,
    zou ik zeggen.Zodat we nog lang van jullie
    toffe, mooie, nieuwe creatieve dingen mogen genieten.
    Smeer jullie beentjes maar al in voor de komende
    drukke maand.Véél succes !
    Groetjes, Ingrid (kreaingrid@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen

...ik ben altijd nieuwsgierig!