maandag 14 november 2011

Kerst & Creatief Beurs Kortrijk

Afgelopen weekend kwam hier in Nederland Sinterklaas aan...wij stonden bij onze Zuiderburen op de Kerst & Creatief Beurs in Kortrijk.

Het was er gezellig en gemoedelijk, en we zijn afgelopen nacht tevreden thuis gekomen.
Morgenochtend weeral vroeg op pad om te gaan opbouwen in Mechelen...ik vraag me nu echt af waarom ik nog in Nederland woon :-)

Even een paar fotootjes van onze stand in Kortrijk....





Komende week op de Libelle Winterfair een wat kleinere stand, maar niet minder bewerkelijk. Eens zien hoe dat gaat zijn.
Kortrijk was leuk, en nu nodig ik jullie graag uit voor Libelle Winterfair die van 17 t/m 20 november gehouden word in de Nekkerhallen te Mechelen. Kom genieten, en dompel u onder in winterse sferen ter voorbereiding op de komende feestdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!