woensdag 16 november 2011

Swarovski bedelarmband

Kwam een week of 2 terug tot de conclusie dat ik een nieuwe armband wilde. Eentje die goed te combineren is, en natuurlijk alleen met Swarovski erin :-)
Het is een bedelarmband geworden van 925 zilver in combinatie met Swarovski kralen, bicones en parels.
Hij blinkt zo mooi in het licht, rinkelt zacht bij het bewegen....


Zo om mijn pols lijkt de armband niet echt lekker vol, maar dat issie echt wel. Is wat beter te zien op de close-up foto van de platliggende armband.
Het zijn 2 stukken zilver jasseron die ik op 5 punten met een ringetje aan elkaar bevestigd heb. Aan die ringetjes zijn de bedels bevestigd. Alle Swarovski's zijn op zilveren nietstiftjes gezet, en het teveel van die stiftjes is niet afgeknipt maar gewrapt. Op deze manier heb je een dicht oogje en een hele stevige bevestiging.
Zag bij het dragen dat ik aan 1 zijde bij de sluiting nog wat kralen moet bijvoegen, de armband is daar nog net te kaal en dan draaid de sluiting telkens naar boven. Work in progress...zal voor na de beurzen zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!