maandag 2 april 2012

Wat gebeurd er?

Meis het is stil op het blog, what's up?
Nou het klopt dat het stil is op het blog, en wat er gebeurd....

Ik ben op dit moment bezig met de nieuwe ontwerpen die ik hoop in september op het Hobby Creatief Salon te Mechelen te kunnen gaan uitbrengen. Er is haast bij, al zou je dat niet zeggen als je 'september' ziet staan, maar het geval wil dat de Japanse rocailles een levertijd hebben van 10 tot 12 weken. Alle ontwerpjes én alle kleurencombinaties moeten dus eind april af zijn, dan kan ik bestellen ten einde de rocailles dan eind juli of begin augustus binnen te krijgen...en dan heb ik nog een week of 5 om alle pakketjes te gaan verpakken.
Het is dus niet zomaar wat doen, het is een hoop planning naast het ontwerpen en patronen schrijven, en daardoor heb ik op dit moment geen tijd voor 'vrije creativiteit' en het maken van voorbeeldjes om te tonen.
Komt wel weer hoor, dus blijf het blog volgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!