maandag 13 augustus 2012

KreaDoe Logobord

Ik werd gevraagt om een Logobord voor KreaDoe te maken met materialen van De Daver Hobby & Creative. Dit bord komt dan in het gangpad te staan waar ons standje staat, echt een leuk initiatief vind ik dit.

Toen kwam de poster binnen...
...en sloeg de schrik me even om het hart: wat moet ik hier nu mee beginnen?!
Inmiddels heb ik de techniek gekozen en ben ik al een heel eind op weg. Een klein sneak peakje....


De gekozen techniek is Borduren met kralen, en dat kan op vele manieren.
Dus loop je op de komende KreaDoe beurs en zie je een bord staan wat je hiervan denkt te herkennen....dan zijn wij niet ver uit de buurt! KreaDoe vind dit jaar van 31 oktober t/m 04 november plaats in de Jaarbeurs te Utrecht. Kom ook en laat je verrassen in creativiteit!!

Ik Krea-knutsel nog even verder...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!