vrijdag 31 augustus 2012

Opgeruimd!

Het regenachtige weer van vanmorgen nodigde uit tot opruimen van de winkel :-)
Al het knutselspul van het logobord voor KreaDoe maken weer netjes opgruimd, tafel weer wat leger gemaakt, en de hele boel uit de 'rommel-hoek' verhuisd; daar is nu een koffiehoekje gekomen.


Het tuinsetje met draaibare stoelen past er net, en de koffie is zelfbediening maar daar moet ik nog een leuke tekst of iets voor vinden. Nu de openingstijden veranderd zijn is het fijn zo een hoekje te hebben want het is drukker geworden in de winkel.

Mijn knutselspulletjes zijn verhuisd en staan nu onder de plank van de patronenwand. Staan ze lekker bij de hand zodat ik makkelijk iets voor kan doen, en toch niet in de weg.
De winkel is ook weer opgeruimd; heerlijk!

Komende weken zullen in het teken staan van het voorbereiden op de beurzen.

We beginnen in het Belgische Mechelen waar van 19 t/m 23 september het Hobby Creatief Salon haar deuren opent. Dit jaar vieren we de 20e editie van deze toonaangevende beurs, en het beloofd een feestje te gaan worden!
Op onze website vindt u een pagina betreffende het Hobby Creatief Salon én de aanbieding die wij voor dit Salon in petto hebben; ga snel eens zien en print de bon uit!

Van 31 oktober t/m 04 november is er KreaDoe in Utrecht, en ook daar is De Daver te vinden.
Op deze beurs helaas niet onze grote stand, maar een kraam bomvol met kralen en patronen en pakketjes voor het maken van sieraden. U zult dus eventjes moeten zoeken, maar we zijn er zeker!

Hierna volgen nog 2 Kerst & Creatief beurzen; 1 in Kortrijk, en 1 in Antwerpen, en ja daar staat De Daver weer in vol ornaat te stralen. Over deze beurzen vertel ik u later meer.

Maar nu...gaan we eerst enkele dagen genieten van rust en geen verplichtingen :-)
De winkel is gewoon geopend, Bianca neemt deze van mij over en zal u met plezier helpen.
De webwinkel is lastiger over te dragen, dus daarvoor geldt dat alle bestellingen op 06 september verwerkt worden.

1 opmerking:

  1. grappig, ik had vanmorgen precies hetzelfde in gedachten, opruiming en een hele herinrichting van slaapkamer en knutselkamer is net afgerond :)

    BeantwoordenVerwijderen

...ik ben altijd nieuwsgierig!