woensdag 16 februari 2011

Vogelhuisje, maar dan anders...

Een beetje van mezelf, en een beetje van Miranda.
Heb mezelf vanmiddag eventjes lekker laten gaan in creativiteit en met vilt en de Grand Calibur.

Miranda maakte voor mij deze leuke vogels van vilt, en ik had daarmee in gedachten een mobile te maken.
Toen ik bedacht dat dingen om op te hangen helemaal niet handig zijn in de beursstand zou het een grove tak worden om neer te leggen in de tentoonstellingsruimte.....maar bij de zoektocht naar die tak stuitte ik op dit schattige vogelhuisje, en de rest laat zich raden.
Het dak is bekleed met takjes en bloemetjes van vilt, en in het hartje van de bloemetjes is een kleine rocaille gezet. (mallen Marianne Design Flora 3 en mini poinsetta's)
Naast de deur 2 houten hartjes met een mooie tekst, en dan natuurlijk de 2 vilten vogels.

Kom het maar in het echt bekijken in de winkel of op het komende Salon in Antwerpen! (10 t/m 13 maart)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!