donderdag 21 april 2011

Hippe Meisjes

Ze zijn hot de zogenoemde "Kuise Meisjes" oorbellen, maar je moet ervan houden. Ik ben er niet zo een fan van, maar verkoop sinds kort wel de grote creolen én help verder mijn klanten graag met bedeltjes en kralen verzamelen om de oorbellen die populair zijn geworden door GTST te kunnen maken.

Vanmiddag wilde ik even creatieven en maakte ik de "Hippe Meisjes" variant...
De 2 beaded beads zijn gemaakt volgens mijn eigen patroon, verder 3 ribbel rondjes, een glad schijfje als bedel en 2 Swarovski toupietjes; that's it. Je kunt de kralen er ook zo weer afschuiven en wisselen, heel handig en altijd passend bij je kleding.

Zat een armbandje voor de moeder van mijn buurvrouw over te rijgen omdat het elastiek uitgelubberd was, en dat inspireerde me om deze 4 armbandjes te maken...
Ik ben geen fan van elastiek, maar ben wel eens benieuwd hoelang het houden gaat met mijn rijg- en knoopwijze. Ga binnenkort op vakantie, en dit zijn dan van die simpele vakantie armbandjes. Aan elke armband zit een ander bedeltje, en ach ze kosten bijna niets dus kwijt is kwijt, en als er nu eens een kindje is die het leuk vind dan zijn ze ook zo met liefde weggeven :-) Kreeg er een heel zomers vakantiegevoel bij; heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!