dinsdag 12 april 2011

zonder gedachten...

Voel me vandaag verre van fit en loop te rillen, dus maar niet al te moeilijk doen vandaag.
Een warm bad en daarna gedachtenloos rijgen op de bank, want dat collierke wat ik al weken geleden opgezet heb mag nu ook weleens af zodat de hanger eraan kan.

Gedachtenloos....de twisted herringbone techniek laat dat toe...
...maar de grijze hersencelletjes die mij ideetjes aandoen niet. Als ik het nu eens anders doe, de techniek wat verander, er een bepaalde kraal tussenzet...dan zou het een heel mooi trouwjuweeltje kunnen worden. Fijntjes met een tikje sprankeling, dat zal ik één dezer dagen eens uit gaan proberen. Maar niet nu, want nu zou ik gedachtenloos zitten rijgen op de bank...

Klanten vragen me vaak van hoe ontwerpjes voor juweeltjes ontstaan, waar ik het vandaan haal; zie hier, dit is er een voorbeeld van hoe dat kan ontstaan. En dat wil helemaal nog niet zeggen dat het ook lukken gaat, of dat het een uitgevoerd juweeltje gaat worden, maar de kans bestaat dat er weleens iets uit zou kunnen komen.
Tijd om een hapje te eten, en om het vooral makkelijk te houden is mijn pa ingelicht om dat mee te nemen als hij vanuit het werk naar huis komt. Kan ik daarna weer gedachtenloos.....;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!