woensdag 20 april 2011

Ochtendwerk - nieuwe artikelen

Goedemorgen....
"loopt ze nog in pyama"..., de eerste zin van mijn pa die om 9 uur vanochtend thuiskomt uit zijn werk. Ook goeiemorgen pa, en 'Ja' ik loop nog in pyama, maar....de afwas is gedaan, er is stofgezogen, de 2 gister binnengekomen bestellingen zijn gesorteerd, de administratie is gedaan, de foto's van de eerder binnengekomen artikelen zijn verwerkt én dat staat ook al op dedaver.nl; en dat allemaal tussen 7 en 9 uur :-)
Ik ben een echt ochtendmens, kan dan lekker aan 1 stuk doorwerken; heerlijk!

Allez, dan nu een kop koffie en me in een kleedje steken...kan ik weer verder. Eerst 2 reparaties gaan uitvoeren, en daarna....2 binnengekomen bestellingen en daarmee een hele hoop te verpakken! Oké, da's het minder leuke werk, maar als dat nu eens de komende middagen buiten op de veranda kan gebeuren dan valt daar niet veel over te klagen denk ik.

Voor de nu al nieuw toegevoegde artikelen kun je al eens gaan zien op dedaver.nl!
Geniet van het zonnetje als het even kan!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!