woensdag 15 juni 2011

Bezige Handjes

Stil op het blog las ik in een mailtje, en ja ik moet toegeven dat dat klopt.
Na terugkomst van vakantie ben ik er vol ingevlogen om nieuwe ontwerpen in sieraden te maken, en dat vergt al mijn aandacht. Ontwerpen en rijgen is pas stap 1, het schrijven én tekenen van het patroon volgt daarop, en voor de pakketjes moeten alle kleurcombinaties geregen worden om ze te fotograferen en zo het juiste sieraadje op elk pakketje te kunnen tonen. Het slokt tijd en vergt een hoop discipline, maar het komt goed; we willen zometeen natuurlijk wel vlammen op de beurzen tijdens ons jubileumjaar :-)

Bezige handjes, maar wat stilgevallen hier op het blog, het is even niet anders.

In augustus is er al de eerste beurs in de Brabanthallen te Den-Bosch; Knotsgekke kaarten en scrapdagen 11 t/m 13 augustus.
Dan in september onze meest toonaangevende beurs in Mechelen België; Hobby Creatief Salon 21 t/m 25 september.
....en wat er dan in november volgt zal 1 lange voortdenderende trein van beurzen zijn: 02 t/m 06 november Krea Doe Utrecht, 12 -13 november Kerst & Creatief Beurs Kortrijk België, 17 t/m 20 november Libelle Winterfair Mechelen België, en 26 - 27 november de Kerst & Creatief Beurs Antwerpen België.

Maar beter goed voorbereiden en wat meer pakketjes ed. verpakken; wapperen met die handjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!