woensdag 22 juni 2011

handjes kriebelen, maar....

....first things first!

Kwam vandaag weer een zending binnen met allemaal te leuke spulletjes van de 'Me to You' serie. Mijn handen jeuken om met deze leuke stempels en brads aan de slag te gaan, want dit beertje is zo ontzettend schattig! (vind ik dan toch)
Maar ja, ben nog druk bezig met ontwerpen voor de sieraadpakketjes die in september uit moeten gaan komen. Zit vaart achter, want moet de materialen bestellen voordat de groothandels vakantiesluitingen gaan hebben. Kan pas bestellen als ik de definitieve kleurtjes en materialen weet dusssss.....door rijgen!!!
Vanochtend weer een patroontje getikt, kan ik er morgenochtend de tekeningetjes bijmaken, en dat is ook geen sinecure.

Gelukkig zit er schot in, en ligt er dus alvast wat leuks te wachten om mee aan de slag te gaan!! Jeuk, jeuk....maar eerst nog first things first, en dat betekent nog eventjes doorbijten en rijgen, schrijven, tekenen en archiveren en bestellijsten maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!