maandag 27 juni 2011

Work in progress

Had het al zo lang in mijn hoofd om een babyschoentje van vilt te maken, is echt al jaren overheen gegaan :-s
Zondagmiddag lekker alleen thuis, mooi weer dus buiten zitten, boekje, een hapje en een drankje erbij, maar die handjes moeten iets doen én er is een goede reden om het nu te doen, dusssss....

Ben aan de slag gegaan, patroon veranderd en aangepast naar het materiaal, knippen en naaien...zie hier het proefschoentje.
Schattig, maar er zitten nog wat haken en ogen aan, dus het is nog work in progress.
Vandaag het patroon helemaal naar mijn wens aangepast, getekend en vastgelegd zodat er een net patroon van gefabriekt kan worden. Alle delen zijn al geknipt, maar pffffttt! het is me nu toch echt iets te warm buiten, dus ik zal er vanavond aan verder gaan. Nu eerst nog wat hoognodig computerwerk verrichten in mijn koele kantoor :-)
Wordt vervolgt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!