woensdag 6 juli 2011

Babyschoentjes

De babyschoentjes van vilt....ik zou ermee verder gaan en dat heb ik ook gedaan.
Het resultaat is leuk geworden, ze stelen tenminste de show al in de winkel, én er zijn er al verkocht ook.

Het patroon is inmiddels ook verkrijgbaar; ze zijn zooooo leuk om te maken!

Zie hier het resultaat:
Kreeg het in m'n hoofd om er bloemetjes op te borduren in een ketting steekje. Monikkenwerk, en ze zijn ook niet helemaal gelijk, maar het heeft een heel leuk effect.

...een 'stoer' jongensversie...

De paarse schoentjes zijn met linten aan een ring gemaakt zodat ze als decoratie aan de wand gehangen kunnen worden.
Een 3de paar schoentjes staat klaar, en daar heb ik nog weer een andere verwerking voor in mijn hoofd. Moet nu eerst werken aan de nieuwe complete sieraadpakketjes, maar misschien tussendoor....stay tuned!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!