donderdag 7 juli 2011

Kerstkaartje

Het is nog ver weg...de kerst, maar met de creatieve kaartjes kun je niet snel genoeg beginnen.
Ik had gisteren een uurtje 'over', wilde een simpele kaart maken, en met de Knotsgekke Kaarten- én Scrapdagen op komst is het een kerstkaartje geworden.

Benodigdheden: Vilt - Creatables mal Boom 2 - Crème kaart - Goud kleurige kraaltjes - Borduurgaren crème - Kralennaald - Lijm - Tekst sticker goud

Ik heb 3 kerstboompjes uit het vilt gesneden met de Grand Calibur, en op 1 van de boompjes (kon het niet laten) kraaltjes geborduurd. Op de kaart heb ik een kader ge-embossed met mijn Multi Score Board om het wat chiquer te maken, en vervolgens zijn de kerstboompjes met lijm op de kaart geplakt.
De lijm die ik heb gebruikt is de hobbylijm uit het Tante 'Ema' assortiment; een fijne lijm die papier, stof, karton, etc. verlijmt zonder problemen, en die transparant opdroogt.
Een passende tekststicker erop, en klaar is de kaart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!