zaterdag 9 juli 2011

Me to You Baby Boy

Kon vanmiddag niet doen wat ik wilde doen, dus dan maar wat anders verzinnen...stempelen met een Me to You beertje!
Ah, weet je wat...dan kan ik ook de Letra Markers (soort Copics) nog eens een tweede kans geven; en zo kwam alles op tafel en begon het maken van deze kaart.

Stempeltje gestempeld op wit karton, en dan aan de gang met de markers... Heb het eerst een beetje uitgeprobeerd op een mislukt afdrukje, en dat was maar goed ook want ik hield er geen rekening mee dat de inkt uitvloeit. De 2de poging is dus dit schattige beertje geworden. Eerst wilde ik hem weggooien, maar eenmaal gedroogd leek het best wel wat, en een klant vond dat ik er zeker een leuke kaart van moest maken.
Van wit karton een rechthoek gesneden, hmmm ja en nu? Een lichtblauw geval eronder, te strak...dan maar de hoekjes eraf snijden. Een vlaggenlijntje gemaakt van lint en plaatjes uit een scrapbookvel, beertje komt links onder....nee dit is het nog niet. Op zoek naar een tegen kleurtje kwam ik een strook rozerood scrapbookpapier tegen, jaaaa dat geeft net wat meer pit. Nu nog wat van tekst op het witte vlak, en dat vond ik in de leuke Engelse tekststickertjes.

Lief kaartje, en de Letra Markers...het heeft nog wat oefening nodig, maar ze mogen blijven :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!