donderdag 27 oktober 2011

Kaarsentableau

Of het nu voor op de eigen tafel is, of als cadeautje; kaarsen doen het altijd goed, zeker nu de donkere avonden weer aanbreken. In dit geval maakte ik hem voor mezelf omdat ik ook graag kaarsjes brand én omdat ik de nieuwe lijn scrapbookpapier 'Olivia' van BoBunny helemaal geweldig vind qua kleurstelling en motieven!

Dit is hem geworden, en zeg nou zelf....zoveel stelt het eigenlijk niet eens voor. Een onderbord, 2 kaarsen, scrapbookpapier en wat decoratie, en dat is het!

Deze oranje kaars is bekleed met een strook scrapbookpapier Olivia Ambrosia, op 1 van de bloemen is een papieren roosje gekleefd, en een paar Swarovski plaksteentjes op de bladvorm.

De grote kaars is bekleed met 1 brede en 2 smalle stroken scrapbookpapier Olivia Honeydew, en heb ik gedaan om het wat te laten breken. Op de brede strook is een decoratie aangebracht.

Die decoratie is een combinatie van een metalen blad en 3 papieren roosjes. Het blad is eigenlijk een hanger, en dat was een overblijvertje die nog zielig en alleen in een bakje lag. De papieren roosjes zijn nieuw in ons assortiment. Ze zijn er in vele kleurstellingen en zitten al met 2 maten assorti verpakt zodat het makkelijk en leuk combineren is. Voor dit tableau gebruikte ik de kleurstelling Sunshine.

Altijd een leuke binnekomer zo'n creatief tablau met kaarsen! Of je het gaat aansteken is natuurlijk aan een ieder zelf om te beslissen, maar ter decoratie is het alleen al een mooie eyecatcher!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!