woensdag 9 mei 2012

3-luik; 1ste kaart in Paars-Olijf

Omdat mijn inspiratie voor het ontwerpen van sieraden blijkbaar even op vakantie is, ben ik aan de slag gegaan met het maken van een paar nieuwe kaartjes. Ik maakte 3 kaartjes in de tinten paars-lila-wit-olijf, en dit is de eerste kaart van het 3-luik.


Op de paarse kaart sneed ik een passend wit vlak waaruit in de lengte een tekstvak gesneden is.
De lantaarn is gestanst uit olijfkleurig karton en direct op het witte vlak geplaatst met dubbelzijdig plakband.
Uit paars, lila en wit karton zijn de kleine bloemetjes gestanst welke met kleine druppeltjes sieradenlijm op de lantaarn zijn geplaatst. De mal om die bloemetjes te stansen is het hartje van de poinsetta, ofwel de kerstroos; echt 1 van mijn meest geliefde malletjes die ik heel veel gebruik.
De tekst is een sticker die ik met behulp van Magic Tape heb overgezet in het uitgesneden tekstvak.

Een mooi en rustig kaartje, al is deze best gevuld met de grote lantaarn, maar de kleurencombinatie doet het erg goed en maakt het tot een rustig ogend plaatje.

Morgen volgt deel 2 van het 3-luik...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!