woensdag 2 mei 2012

Ideetje!

Je gaat knutselen...een doosje met splitpennen, een doosje met kraaltjes, een doosje met bloemetjes, malletjes...de tafel staat vol, en als je nieuwe spulletjes hebt gekocht past dat net niet meer in dat ene doosje.
Dat probleem had ik dus ook, plus dat het bij mij dan ook nog vaak op 2 verschillende plaatsen (huis en winkel) ligt. Moest een oplossing voor komen...

Ik kocht 2 keukenrolhouders, deed alle materialen in gripzakjes, die gripzakjes gingen per item -splitpennen, bloemetjes, papieren bloemetjes, etc.- aan van die ringen die ze ook bij scrapbooking gebruiken, en die ringen haakte ik aan de staanders van de keukenrolhouders.
Toen was er een probleem, want de voet van de houders is open en de ringen en zakjes zakten door de voet. Heb nu een kap om de voet gemaakt in de vorm van een cone; problem solved!
Zoeken door de materialen gaat gemakkelijk omdat je de ringen om kunt schuiven op de staanders, en heb je gevonden wat je zoekt dan open je de ring en haal je het juiste zakje eraf.
Het neemt minder ruimte in beslag op je tafel, én het hele ding is ook nog heel makkelijk op te pakken als je eens in de tuin wilt knutselen, het mee wil nemen, of gewoon om weg te zetten.

Ik heb er eentje voor mijn kraaltjes en eentje voor mijn scrapspulletjes; en nu maar lekker knutselen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!