zondag 17 februari 2013

Voorjaarstak + beurs

Hallo, hallo,...toch nog even een berichtje betreffende de verzending van webbestelling tijdens de 2 Hobby Creatief Salons.
- Vanaf maandag 18 februari t/m zaterdag 23 februari worden bestellingen met vertraging verzonden.
- Vanaf zondag 24 februari t/m maandag 04 maart worden er geen bestellingen verzonden.
Op 05 maart zal ik mijn best doen om alle bestellingen die er dan liggen te verwerken en verzenden.

En ja, Creatief Salons, voorjaar....dat vroeg om een leuke decoratie voor de stand natuurlijk!
Ik heb een vrolijke voorjaarstak gemaakt met daarin vilten vlinders en elfjes. En toen ik de flyer van het Salon op de vaas plakte ontdekte ik dat de wedstrijd van dit jaar het maken van een creatieve vlinder is; ik mag zeker niet meedoen aan die wedstrijd?, haha!

De elfjes zijn gemaakt van een compleet pakket wat we deze maand nieuw in het assortiment hebben. De vlinders zijn een verbouwing van een mal; ik heb ze vergroot, delen weggelaten en anders in elkaar gestoken. Bij aankoop van viltlapjes geven we de tekening met korte uitleg van deze vlinders cadeau.

De winkel in Kerk-Avezaath is de komende 2 weken wegens deelname aan de beurs in Antwerpen en Kortrijk gesloten. Vanaf 08 maart bent u daar ook weer van harte welkom!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!