woensdag 17 augustus 2011

Betrapt!

Ik ben vandaag betrapt!,....betrapt op 'niets' doen. Oei-joei, had toch beter moeten opletten. Maar gelukkig werd ik aan het werk gezet, en dat bleef duren tot ik om even voor vijven eindelijk een kop koffie kon drinken.

De beurs in Den-Bosch is alweer voltooid verleden tijd, wat gaat de tijd snel voorbij! Het was een gezellige en drukke beurs, maar voor ons ook zeker een beurs om nog eens goed over na te denken. Inmiddels staat alles terug in de winkel, is de website voorzien van een update, en ben ik begonnen aan de voorbereidingen voor KreaDoe Utrecht. We moeten vooruit blijven denken én werken, want in november is er anders geen houden meer aan met 4 beurzen op rij. Dat 'niets' doen was dus echt maar eventjes ;-), nu ja....als je mijn komende vakantie daar niet toe rekent dan tenminste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!