woensdag 3 augustus 2011

Kaarten van restjes

Na het maken van het kerstset had ik best veel restjes van het BoBunny papier uit de Winter Joy serie. In van die gestolen momentjes heb ik die door de Grand Calibur gedraaid met gerbuik van de creatables poinsetta mini en flora 3. En kijk...'restjes-kaarten!'


 Heb de bloemblaadjes losgeknipt, gebold, en dan in een dotje lijm weer tot een bloem gevormd. Heb het nu eens uitgeprobeerd met sieradenlijm, en dat bevalt me 10x beter dan het lijmpistool. Het komt er niet zo dik op te liggen, is langer vormbaar, en droogt transparant op. Oké, je moet het langer laten drogen, dat is waar, maar ik heb mijn maniertje gevonden.
 Jammere aan de foto's van deze "Liefs" kaart is dat de kleuren echt niet mooi overkomen. Ik heb weer de kleur mint groen gebruikt, en dat combineerd erg mooi met beide gebruikte scrapvellen. In het echt zijn de kleuren veel meer helder, dus kom deze kaart eens in het echt bewonderen in de winkel of op de komende beurzen: Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen te Den-Bosch of het Hobby Creatief Salon te Mechelen.
...en ik heb nog zat restbloemetjes om nog meer van deze vrolijke kaarten te maken, maar dat zal niet meer voor de beurs zijn.
Had nooit gedacht dat ik zoveel plezier zou hebben met een apparaat als de Grand Calibur!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!