zondag 21 augustus 2011

In opdracht...

Een jaar geleden stelde ik voor een klant een collier samen; simpel, blauw-wit-zilver en het moest niet teveel poespas zijn. En nu vroeg ze me een collier te maken bij een wit t-shirt met kleurige bloemen. Het mocht wel hetzelfde zijn als die ik al eerder had gemaakt, want daar kreeg ze leuke reacties op.
Mja, dat vond ik niet zo leuk, dus heb ik er een iets andere techniek ingegooid....
Beide zijn 'simpel', beide zijn geregen op 3 draadjes acculon, maar de look is net iets anders. Ze was er helemaal blij mee, en dat is het belangrijkste van al natuurlijk.
Ze vroeg me ook een gebroken collier over te rijgen wat nog van haar moeder is geweest, en ook dat heb ik met zorg gedaan. Altijd wat beladen dit soort opdrachtjes, dan voel ik altijd wel de emotionele waarde er omheen, maar dan is het ook extra goed te zien dat iemand er echt blij mee is en het weer dragen kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!