zaterdag 6 augustus 2011

Fleurige doosjes

Na vrijdag 5 hoezen voor de presentatiemolentjes te hebben genaaid dacht ik klaar te zijn voor de Knotsgekke Kaarten & Scrapdagen.....en toen ineens had ik zin om nog een cadeaudoosje te maken bij de laatst gemaakte kaarten. Ik heb iets met setjes, dat kun je dan net wat leuker neerzetten.


Het zijn er 2 geworden met dezelfde kleurstelling als de kaarten gemaakt van de BoBunny serie Winter Joy. De bloemetjes lagen al gesneden van de restjes scrappier, de doosjes zijn gemaakt met 2 van de mallen uit het Ursus mallenset 3. O ja, en naar aanleiding van de kaarten; de steentjes middenin de bloemetjes zijn halfkralen in de tint kristal frost.

Dit is écht het laatste wat ik aan voorbeelden voor de beurs in Den-Bosch heb gemaakt hoor. Eerst nog eens zien het op een nette manier te kunnen presenteren; altijd lastig op een kraam vind ik. Komt wel goed, zie ik vanzelf als ik bezig ben komende woensdag. Donderdag, vrijdag en zaterdag (11 t/m 13 augustus) mogen jullie dan allemaal komen zien aan kraamnummer 213 of het er een beetje leuk bijstaat. Zie ik jullie dan?, ik kijk ernaar uit!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!