maandag 1 augustus 2011

Kerst in de zomer

Zojuist de nieuwe artikelen op dedaver.nl geplaatst. Ze waren stiekum al eventjes hier binnen, en ik heb er vorige week zelfs al mee zitten knutselen. Het BoBunny papier is zo prachtig van kleur en dessign, en het kerstboom malletje lokte me gewoon uit de tent. Resultaat; een kerstsetje in ongewone kleuren!

Voor dit set is gebruik gemaakt van het sjabloon denneboom. Hiermee maak je in een handomdraai de servethouder, en als je er 2 in elkaar past de hanger en/of het cadeaudoosje.

Een close-upje van het cadeaudoosje, en van een gedecoreerd waxineglas. Voor die laatste heb ik een enkele kerstboom gebruikt die uit 2 lagen bestaat. Uit scrapbookpapier is een kerstboom aan de hand van de mal gesneden, deze is op wit karton geplakt wat dan iets groter is uitgesneden.

Voor de kaart heb ik de kerstboom op dezelfde wijze gemaakt als voor het waxineglas.
De tekeningen op het scrapbookpapier zijn overgetrokken met glitterlijm transparant regenboog, dat geeft diepte en een hele mooie schittering.

Voor dit set is het scrapbookpapier Winter Joy Bundled & Winter Joy Dot gebruikt, frisse leuke kleuren met een winters accent welke mooi combineren met wit karton en de kleur pastel groen uit de Paperline serie.

En zo was het hier Kerst in de Zomer, maar met die frisse kleurtjes kan dat heel goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

...ik ben altijd nieuwsgierig!